Nieuwe crediteuren
De dagelijkse werkdruk eist al je aandacht op. Heb je te maken met de stop op de aanmaak van nieuwe crediteuren? Is de betaaltermijn 60 of 90 dagen, heb je regelmatig te maken met een vooruitbetaling, een creditcard- en online betaling? Is er voor dit hele ketentraject in P2P van MICE & Travel één professionele partner?
De tail spend afdeling van je organisatie
One Invoice is in feite de tail spend afdeling van je organisatie, maar dan extern. Wij nemen belangrijke en tijdrovende stappen binnen het financiële proces uit handen: de onbeperkte aanmaak, check en betalingen rondom éénmalige crediteuren en het (vooruit)betalen van facturen. Je ontvangt één overzichtelijke factuur met de uitgaven van al die kleine, vaak éénmalige crediteuren.
Gemak
Zie One Invoice als een handige tool voor het perfect managen en optimaliseren van je financiële administratie in tail spend. Minder handelingen, je creëert (hernieuwde) waarde en je collega’s blijven energiek door een lagere werkdruk. Door gebruik te maken van onze dienst wordt de last op de financiële verwerking van tail spend in één klap minder. Dat is het gemak van One Invoice.
Tail spend probleem opgelost.
Bereken jouw besparing
One Invoice bespaart niet alleen maar veel geld, maar ook handelingen en transacties.
Nieuwe leveranciers per jaar
Kosten aanmaak nieuwe leverancier
Gemiddelde omzet factuur
Jouw huidige kosten
Kosten bij One Invoice*
Verschil
Besparing*
*
de besparingscalculator geeft een voorbeeldberekening.
Dat scheelt.
“One Invoice heeft er voor gezorgd dat wij in één keer af zijn van alle tail spend.”