Tail spend optimalisatie op crediteurenadministratie?
Het kan!
Bekijk hoe we dat doen

Optimalisatie

De crediteurenadministratie is verantwoordelijk voor het voorbereiden, verwerken en registreren van binnenkomende factureren. Op de crediteurenadministratie worden ook de betalingen afgehandeld die moeten worden voldaan aan leveranciers. Is er een specialist in de optimalisatie van de crediteurenadministratie wat onder meer de tail spend in M.I.C.E. & Travel vermindert?

De tail spend uitbesteden?

Het voorbereiden, verwerken, registreren en betalen van binnenkomende factureren blijft arbeidsintensief werk voor de crediteurenadministratie. De belasting op de crediteurenadministratie wordt vooral veroorzaakt door éénmalige transacties bij verschillende lokale (groene footprint) en kleine leveranciers. Wat betreft de handelingen kan er gedacht worden aan vooruitbetalingen van rekeningen, online betalingen voor aankoop van materialen, hotelboekingen en dergelijke. One Invoice helpt ondernemingen door de factuurstroom, van éénmalige transacties bij lokale en kleine leveranciers, uit handen te nemen.

Minder druk op de crediteurenadministratie

One Invoice is dé oplossing als het gaat om éénmalige transacties bij verschillende leveranciers, dan komt de dienstverlening van One Invoice goed tot zijn recht. One Invoice ondersteunt de crediteurenadministratie van (grote) ondernemingen op het gebied van meetings, incentives, conferenties, evenementen en reizen. One Invoice zorgt hierbij voor controle van de leverancier, de aanmaak van de crediteur, de verwerking en tijdige betaling van de binnenkomende factureren. Op deze wijze kunnen de éénmalige, en voor veel organisaties vaak duizenden transacties, worden teruggebracht tot enkele en ontstaat er meer zicht op de tail spend. Met als resultaat dat de druk op de crediteurenadministratie significant afneemt.

Tail spend probleem opgelost.

One Invoice minimaliseert de tail spend One Invoice minimaliseert de tail spend
One Invoice minimaliseert de tail spend One Invoice minimaliseert de tail spend

Bereken jouw besparing

One Invoice bespaart niet alleen maar veel geld, maar ook handelingen en transacties.

Nieuwe leveranciers per jaar
Kosten aanmaak nieuwe leverancier
Gemiddelde omzet factuur
Jouw huidige kosten
Kosten bij One Invoice*
Verschil
Besparing*

*

de besparingscalculator geeft een voorbeeldberekening.

Dat scheelt.

“One Invoice heeft er voor gezorgd dat wij in één keer af zijn van alle tail spend.”

Klaar om te besparen?