Één partner
Als inkoper heb je dagelijks te maken met tail spend. Het controleren en inkopen van tail spend verreist een flinke inspanning van de afdeling inkoop en financiële administratie. Dit zorgt voor vaak onnodig lange trajecten en extra werkdruk. Het uitbesteden van tail spend management is voor veel organisaties de ideale manier om hierop grip te krijgen. Zou het niet heerlijk zijn om met één partner te kunnen samenwerken voor de verwerking van alle tail spend in MICE & Travel?
De tail spend uitbesteden?
One Invoice biedt de oplossing door het overnemen van de administratieve en financiële afhandeling van tail spend. Daarnaast is One Invoice al ruim 25 jaar specialist in het organiseren van activiteiten zoals een management bijeenkomst, webinar, afdelingsuitje, activatie project, huur auto, hostessservice en veel meer. Door samen te werken met One Invoice, heb je inzicht en controle op het purchase to pay proces van tail spend. De crediteurenadministratie hoeft geen nieuwe crediteuren meer aan te maken en ervaren medewerkers weer vrijheid om elke soort activiteit te boeken bij verschillende (lokale) leveranciers.
Één partner voor de totale afhandeling
Door te kiezen voor de aanpak van One Invoice heb je één partner voor de totale afhandeling van alle tail spend. De financiële en administratieve verwerking van vaak éénmalige leveranciers is nog nooit zo éénvoudig geweest voor de gebruiker. Dat is inkoopmanagement voor tail spend door een specialist.
Tail spend probleem opgelost.
Bereken jouw besparing
One Invoice bespaart niet alleen maar veel geld, maar ook handelingen en transacties.
Nieuwe leveranciers per jaar
Kosten aanmaak nieuwe leverancier
Gemiddelde omzet factuur
Jouw huidige kosten
Kosten bij One Invoice*
Verschil
Besparing*
*
de besparingscalculator geeft een voorbeeldberekening.
Dat scheelt.
“One Invoice heeft er voor gezorgd dat wij in één keer af zijn van alle tail spend.”